سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پارس زوزن

فرماندار خواف به همراه جمعی از مسوولان این شهرستان از پروژه های عمرانی بخش جلگه زوزن بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عبدالعلی جغتایی با حضور در بخش جلگه زوزن از پروژه های خط انتقال آب و خط انتقال گاز قاسم آباد و زوزن

طرح تجمیع روستای همزاره، راه روستایی خلط آباد و مرکز بهداشتی درمانی چاه‌گچی بازدید نمود.
وی در بازدید از طرح تجمیع روستای همزاره ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این پروژه، بر اتمام هرچه سریع‌تر آن تاکید کرد.
شایان ذکر است طرح تجمیع روستای همزاره شامل 40 واحد مسکونی با اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریال می‌باشد که 800 میلیون ریال آن وام بلاعوض بوده و چهار میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.
همچنین فرماندار خواف از راه روستایی خلط آباد به طول 12 کیلومتر با اعتبار سه میلیارد ریال بازدید نمود.
مرکز بهداشتی درمانی چاه‌گچی نیز که با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال شامل ساخت ساختمان و تجهیزات از محل منابع دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، ملی و استانی تامین احداث شده توسط جغتایی مورد بازدید قرار گرفت.
وی سپس از خط انتقال آب قاسم  وزوزن بازدید و از زحمات مسوولان در این پروژه تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است خط انتقال آب قاسم آباد وزوزن به طول 47 کیلومتر و با اعتبار 30 میلیارد ریال شامل خط انتقال، حوضچه های مسیر، حفر چاه اتاقک، خط انتقال برق و خرید لوله می باشد.
فرماندار خواف همچنین از خط انتقال گاز قاسم آباد  وزوزن به طول 34 کیلومتر و با اعتبار 56 میلیارد ریال بازدید نمود./خواف/6658


نوشته شده در دوشنبه 89/12/16ساعت 1:2 عصر توسط رضا نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:

 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس